onsdag 3 februari 2010

Vårnytt från Esprit och Pilgrim...


En ung Marilyn Monroe är jättefin i randigt, jeans och vita loafers... Preppy Look!båtringad seglartröja i vitt och rött känns alltid fräscht...
klassisk vit t-shirt med det där lilla extra, lite rynk vid halsen och tight modell...

som skulle vara perfekt till Pilgrims helt bedårande vitsippa hängade om halsen...
supersnygg lätt figursydd bomullskavaj i jeansblått... och en söt vit cardigan med v-hals blir perfekt till vårens finaste slitna jeans...ja, jag i slitna jeans... varför inte?!nya vita loafers kan jag inte vara utan... de här från Esprit vill jag ha...

nu är det bara våren som saknas... snökaos idag...
brrrrrrr... värmer mig med vårnyheter!


Varm Kram till alla... Anna

3 kommentarer:

Vonkis sa...

Åh, Pilgrim, älskar Pilgrim.

Vonkis sa...

Oj, nu fick jag ett meddelande från dig i min blogg :-D

Channal sa...

hahaha ja vi skrev visst samtidigt i varandras bloggar =)