måndag 29 mars 2010

Godmorgonkram!

Ny kort vecka... bara fyra dagar! Sedan påsklov!

Dagens outfit... H&M Garden Kollektions vita blus 149:-


Jag älskar mitt vackra Efva Attlinghalsband i silver med ett roskronblad som jag fick av Lasse i julklapp. Hoppas att min älskling mår bra när jag kommer hem. Idag slutar jag 13.00, skönt! Hela fm. har vi basketturnering så det blir en kort rolig dag!


I onsdags lanserade H&M The Garden Collection. Det är en kollektion tillverkade av ekologiska och återvunna material. Det är en färgsprakande kollektion med mycket blommönster, men som även innehåller mer neutrala plagg. Det bästa är att priserna inte är särskilt höga och att kläderna i kollektionen inte utmärker sig som ekokläder genom sitt utseende. Ida, Lotta och jag har investerat lite i kollektionen och mycket av plaggen är redan slut! 1000-Tack H&M! Kläderna gör mig GLAD!Den här läckra klänningen med pingvinärmar har min Ida köpt! Superläcker!

Fin dag till dig! *KRAMAROM* Anna

Inga kommentarer: