lördag 6 mars 2010

Vårkänslor och sommardrömmar!

Förra året så här dags promenerade jag i Marmorbruket och njöt av våren och alla blåsippor. Nu känns det långt långt bort men idag var det en underbar dag! Solen värmde gott och snön smälte sakta bort... jag gick ut på isen till Stenskär och solade min näsa! Tänkte " isommar kommer jag inte kunna tro att jag gick på isen i mars " Just nu längtar efter somriga klänningar.
Jag har gjort två kollage!

Ett lekfullt i smultronrött...

Smultronöd figursydd jerseyklänning från French Connection till snygga solbrända ben i höga klacker i vacker röd lack passar till den roliga lite barnsliga väskan från Lulu Guinness. Supersöta dyra smultron i öronen från Lanvin. Röda friska kinder och pussmun fixar Lancôme! Londons dubbeldäcksrött på naglarna med nails inc. Flirtiga ögon får du bäst med Cliniques lash building primer och sen high lengths maskara! Blink blink... redo för Cocktail Party!

*********************

Ett färgsprakande som min trädgård i juni...

Brigitte Bardot bedårande i blommig figursydd sommarklänning till platta skor. Vackraste klänningen i Jackiesnitt kommer från Phase Eight. Rosarosiga ballerinas i lack från Kurt Geiger matckar läckert till den gräsgröna lackväskan från East. Nyponrosig på kinderna med Clinique. Sommarsött och redo för brunch i stan!

Inga kommentarer: