lördag 24 april 2010

lördagsbilder...

Min frukost fick jag äta själv. Lasse var tvungen att åka in till sjukhuset och Lotta låg och sov! Så det blev en Muminmugg med rött te, knäcke med leverpastej o vit saltgurka, en halv grape och ett 4 min. kokt ägg med kaviar och NT ( Norrköpings Tidningen) i solsken!
Mellan 09.00-16.00 satt jag och målade... jag är en färgoman och pennoman! Sen är jag ju en bildoman, tidnings- och bokoman! Älskar bilder och att få skapa egna med penna, pensel och kamera! Finns det något roligare? Undrar varför jag inte jobbar med det!
målade blad i glada färger

På vägen hem såg jag fullt med vitsippor i skogsgläntorna... underbart väder idag! Lasse kom och mötte mig så vi tog en sväng in och Coopade! Ikväll blir det att titta lite på Körslaget med Lottodragningen. Jag har nämligen lämnat in en Lottorad.
Ser ni en vinst till Kolmården så kan det vara jag =) yes, Yes, YES! haha...
Till middag blev det mitt bästa bästa för smaklökarna... sill, potatis, gräddfil o gräslök!
*KRAMAROM*

Inga kommentarer: