onsdag 28 april 2010

Vårt nya kök!


eget kollage med kvällsbilder på mitt nya fina kök...

Nu har jag tagit några bilder på mitt nya kök! Det är inte riktigt klart ännu... fläkten och golvet ska fixas också. Men jag måste säga att det kändes riktigt skönt att få sitta där nu ikväll och äta god mat! Jag känner mig så glad och nöjd! Det blev precis som jag ville ha det! Skönt med frostat glas i vitrinskåpen... då behöver det inte vara så perfekt jämt där i! Det bästa tror jag är diskhon... den är helt underbar! Stora grytor, bakplåtar och stekpannor går ner där utan problem och kranen är så skön =) vattnet rinner så mjukt! Känns så härligt! T.o.m. Lotta tittade lyriskt och blev tyst... hon bara tittade med stora ögon. Tycker du att det är fint, frågade jag henne... - Ja, jättefint! sa Lotta! Ja, det är jättefint och jag är så glad!
*KRAMAROM*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna!
Köket ser verkligen jättefint ut! Vi har också vitt kakel och vita luckor, rent och snyggt! Kram Pia (kakaobönan)

Channal sa...

Hej Pia! Tack! Vad glad jag blir av en kommentar från dig. Ja, ett vitt kök är alltid fräscht! Kram