tisdag 4 maj 2010

Fixat nytt pass!


Jaha vart tog de tio åren vägen? Okej, det här är ingen ÅNGEST! Men ibland kan det komma över mig och jag får lite panik över att åren bara går, tiden flyger förbi och mina döttrar har blivit stora och mina föräldrar kommer inte att finnas för evigt! Jag är inte rädd för att bli gammal men kanske lite rädd för att bli SJUK och gammal. Men, men jag känner ingen större oro. Lasse och jag vi unnar oss verkligen av livets goda... vi lever här och nu!

Gårdagen är historia, morgondagen ett mysterium och dagen idag är en gåva!

Minns när jag fixade mitt förra pass för precis tio år sedan... då skulle jag visa örat och lägga huvudet lite på sne och le! På mitt nya pass som jag fixade idag fick jag inte le på. Jag skulle bara titta rakt fram med allvarlig min! Såg ut som de där amerikanska polisbilderna de visar på kändisar när de blivit tagna för något brott! Hahaha jättekul att se ut som en brottsling som har blivit tagen på bar gärning! Jag hade inte precis räknat med att se lika glamourös ut som Marilyn Monroe gör på sitt pass =) Men lite roligare bild hade inte varit fel! Men vem tittar i mitt pass? Om tio år får jag ju ett nytt! Och om tio dagar är Lasse och jag i Rom! Längtar dit och det är varmt och skönt där just nu! Det ska bli så underbart och jag kommer att ta så många bilder! Kul, kul , kul kuuuul!

Inga kommentarer: