torsdag 6 maj 2010

Love the 50´s & the 60's

Kollage av mig som jag gjorde i fjol...
Audrey Hepburn filmens stora stilikon!
Blus, scarves och sandalett från Esprit och den vippiga kjolen är från H&M.
I filmen En prinsessa på vift är kjolen i rött!

Klänning, hatt och ballerinas från H&M.

En perfekt sommardoft som passar min solvarma hud är Guerlains Aqua Allegoria Herba Fresca, först domineras den av pepparmynta och stänk av citron som sen tonas ner till en skön grön ton som ger mig känslan av att ligga i gröngräset en varm sommardag. Den svala ”höga” känslan gör mig euforisk. Den är speciell och passar nog inte alla... men jag och gröna dofter är som ler och långhalm.

Sexigt och fint med en stor vit herrskjorta! Finns billigt på H&M... matchar feminina smycken!

Sommarsött till midsommar... klänning från Lindex och paraply från Esprit.

Shorts, blus och espandrillos från Lindex.

Inga kommentarer: