torsdag 15 juli 2010

Morgonstund har guld i mun!

Ingrid Bergman
Att bli väckt av en puss är underbart, mmmmm... Lasse fixade frukost i trädgården! Vi hade det riktigt skönt i skuggan och jag älskar mina rosor... har njutit av dem nu på morgonen. Den kalla vintern tog död på min fina stora klätterros New Dawn... den var bara att klippa ner! Men det kommer nya skott nu... blir så glad, så glad! Jag har alltid vackra fräscha rosor i vaser inne. Att dekorera med blommor inomhus är som att ta in sommaren och trädgården =)

Gammal klassiskt buskros som doftar ljuvligt... som YSL Paris!

Queen Elizabeth

rosavit Peace Rose

Fairy

rosagul Peace Rose


Alexander

Jag har det oförskämt bra... 150 m ner till bryggan! Nu vill Lasse att vi går ner och tar ett dopp och solar våra brunbrända kroppar! Ha det så gott du också!

Solig Kram till alla... Anna ♥

(foton av mig)

Inga kommentarer: