torsdag 29 juli 2010

och så lite outfit =)

Jag har hunnit allt på min 2Do 2Day-lista! Jag blev klar redan kl.14.00. Det är bara spagetti Carbonaran som ska serveras kl.19.00. Till lunch blev det en räk- och musselsallad med kokt ägghalva.

När brödet var i ugnen stod jag och strök framför TV´n. Hamnade framför en helt fantastisk film från 40-talet "The red shoes"... en underbar film! Sen har jag även sett "Go´ dag yxskaft", söt lite smårolig film från -72. Fast inte så bra som jag minns den!

dagens outfit...

Jag tycker om den blå färgen på den här finstickade tröjan med liten båthalsringning.
Lång ärm med resårsöm som draperar på ovansidan och infälld resår i nederkanten.
Skön och mysig i regnvädret. Till det vita byxor, blå tånaglar och vita sandaler. Gårdagens outfit...

Igår var det riktigt varmt och skönt. Då hade jag den här grå, snygga, jättemjuka och sköna trikåklänningen som är i fodrad ballongmodell med smala axelband.
Den hänger ledigt och det är fint med spetsdekorationen och rynket mitt fram. Ett inlägg till bara sen blir det inga fler idag!

Inga kommentarer: