fredag 13 augusti 2010

gäääääääsp...

Just idag känner mig lite knockad! dagen efter...
oj, oj vad jag känner mig seeeg... jag har nog varit ledig för länge! Vilket sommarlov jag har haft, så varmt och skönt! Sol nästan varje dag... och Lasse har lyckats pricka in rätt semesterveckor när vädret är/har varit som bäst!

Vi har haft underbara dagar i Tjust- och Misterhults skärgård den här veckan! Kalas varenda dag! Hemma nu för imorgon kommer de som vi har varit hos hem till oss + några andra... intensiv vecka, men det är lugnt och skönt i alla fall! På vägen hem tog vi en sväng in i Smålands mörka skogar, vi besökte Glasriket! En kul tripp, fast jag blev ju lite fattigare såklart!

Mitt andrum, vilopaus för mig är att ladda ner bilder och göra kollage... varsågod, här får du några Monetinspirerade nytagna bilder!
KRAM till alla... Anna
(alla foton av mig)

Inga kommentarer: