onsdag 22 september 2010

Får bli en vacker godnattbild till er!

Lotta kom och ville låna min kamera...
Hon var i köket och fotograferade denna vackra kvällshimmel!

Idag har solens strålar värmt hela dagen... underbart! Men Lasse är inte riktigt kurant än, trist! Ikväll känner jag mig helt urlakad... ska strax gå och lägga mig. Bara inte jag också blir sjuk. Det är ju kulturnatten på lördag. Det vill jag inte missa och på fredag ska jag ju få gäster!

Ida och Jesper kom och åt lasagne (Lotta och Lasse ville inte vara med på bild)... sedan visade de vackra bilder från Egypten. Korallrev, pyramider, Sfinxen, sandstrand, solstolar, mat, färgglada fiskar, korallrev och turkost hav på vår fina platt-tv via datorn. Det blir jättefina stora bilder, KUL!

Imorgon blir det en lång dag... en tre-timmars-föreläsning inne i stan! Bäst att krypa ner under rena lakan till Lasse! Natti natti och sov så gott! Kram till alla... Anna

(collage och bilder av mig från idag)

Inga kommentarer: