tisdag 26 oktober 2010

Kärleksört...

Sol inne, sol ute, sol i hjärta och sol i sinne!

Dagens outfit...
Godiskofta från Odd Molly
Skinnstövlar och jeanskjol från Esprit och strumpbyxor H&M

Just nu har jag väldigt långa dagar...
  • igår hade jag utvecklingssamtal till 16.00 och efter det in till stan! Där mötte jag Ida och Lotta! Vi hade en supermysig mammaplånbok-döttrar-shopping med fika! Lite fattigare men gladare efteråt. Lotta och jag kom hem samtidigt med mannen vid 19.30. Han hade räddat ett liv och vi hade shoppat loss så vi var precis lika trötta! Vi hade varit hemifrån sedan 07.30 allihopa! Vi avslutade måndagen med en seg myskväll =)
  • I morse var jag så trött!! Jag är alltid morgontrött men nu när det är kolsvart ute så är jag fruktansvärt seg! Suck&stön! Pust&stön... Upp&hoppa! Det blev även idag en låång dag! Jobbade till 17.00, kl.18.00 var det information ang. gymnasieval för min yngsta... oj vad grundskolan har gått fort igen! Nu är det min lilla tjej som ska börja gymnasiet, svårt att förstå det! (Min stora tog studenten 2008!) Efter informationen på skolan ringde mannen. Han var i närheten hos nyinflyttade vänner, så Lotta och jag åkte dit! Idag kom vi hem ännu senare, kl.20.10!!
  • Imorgon blir det en ännu senare dag för mig! Visst jag börjar sent, får lite sovmorgon men sen är det självdisciplin med plugg - jobb 11.00-18.00 (utv.samtal) - min tjejträff 18.30-21.00 - efter det HEM!!
  • PÅ TORSDAG JOBBAR JAG TILL 18.00 och samma kväll har vi alla barn på middag! PÅ FREDAG PACKA RESVÄSKAN och på lördag flight till New York! Intensivt eller??
Tur att jag är så pigg och glad =) och tycker att det är kul! Sen är jag bra på mental avslappning! Och idag har jag faktiskt unnat mig ryggmassage på jobbet =) Fullspäckat schema jämt Jämt JÄMT! Det är som att gå på högvarv mest hela tiden... måste lägga in tvåans växel snart!

Var rädd om dem som älskar dig...

Kram till alla... Anna
(alla foton av mig)

4 kommentarer:

Sahra sa...

Åh så fin ODD MOLLY kofta. Jag har en grå och en rosa, men den där var läcker. Kram/S

Channal sa...

Tack, tack... jag älskar Odd Mollykoftor! En rosa, lyckos dig! Ett extra plus är att de är så goa o sköna! KRAM

Anneli Stålberg sa...

Den där koftan är så snygg! Jag har en beige i bomull.
Kram!

Channal sa...

Den beiga skulle passa din fina O.M-klänning! Snyggt!