måndag 11 oktober 2010

laddar låtar till min iPhone4

vad jag finner underbart för örat...

3 kommentarer:

Sahra sa...

Halluuuu. Tåget. Hm. Min erfarenhet av tåget är att det är oberäkneligt. Det går dessutom bara ett tåg i timmen. Ska jag då ta det som ligger bäst i tid riskerar jag att missa föreläsningen om tåget är sent. Dessutom får jag småspringa till insitutionen uppför mördarbacken. Ska jag åka en timme tidigare? Då måste jag lämna barnen aptidigt i skolan. Det är helt enkelt inga bra alternativ. Dessutom har jag 30 minuters promenad till tåget om jag inte tar bilen och ställer på pendlarplatserna en bit ifrån. Inget alternativ är riktigt bra. Skavsta är säkert jättebra om man bor där du bor, men jag bor 10 minuter från Arlanda. Biljetten är inga problem. Vi har så otroligt mycket bonuspoäng. Det är länge sedan jag betalade för en biljett. Kommer iphonen med några grundappar eller måste man ladda ned allt själv som man vill ha. Jag längtar så jag tror jag smäller av innan mannen ska åka och komma hem med en till mig. Fina musikklipp. /S

Channal sa...

Ok, ok ta bilen du! Bäst för barnen! Du behöver bara ladda ner ett program för att kunna starta iPhonen! Superlätt! Den är mumma! kram Anna

Habibty sa...

Jag lyssnar mycket på Lisa Ekdahl! Ha en fin kväll! Kram Nina