fredag 19 november 2010

En lugn fredag...

Jag har inget att skriva om förutom att jag inte har något att skriva om, vilket egentligen inte är något att skriva om. Inte mycket, men något. Ha, ha, ja, ja... jag skjutsade mannen till jobbet imorse... efter det åkte jag till mina föräldrar och hälsade på... sen tränade jag på gym, fixade en fin inflyttningspresent till värdparet som vi är bjudna till ikväll! Sen hämtade jag mannen och Lotta efter att deras dag var slut på jobbet och i skolan!

Nu står mannen och stryker och jag sitter och tittar på och bloggar om ingenting!! Nej, nu ska jag gå och duscha och fixa till mig för kvällen! Det var det, lite om min spännande fredag! Fast det är alltid kul att:
  • få gå bort och
  • köpa present och
  • träna och
  • skjutsa mina kära och
  • få bli ompysslad av mor & far!
Du ska ha en skön helg! Kram till alla... Anna
{foto av mig}

2 kommentarer:

Sahra sa...

I love love love my iphone. Lär mig något nytt varje dag. Det är så kul. En fråga om dina fina foton. Zoomar du in när du tar kortet eller meckar du i bildredigeringsprogram efter. Trevlig helg/S

Channal sa...

Vet, den är helt underbar! I´m addicted! Tänk vilka vanemänniskor vi är. Tvätt- diskmaskin, micro, dvd, pc och nu iPhone! Jag både zoomar och redigerar mina bilder! Nu Melodikrysset online! KRAM Anna