tisdag 23 november 2010

Gomorron min kära läsare!

I lördags hörde vi Plura sjunga Krister Sandelins Den hon vill ha! Låten blev så mycket bättre, faktiskt i samma kaliber som Lundells Vill ha dig! Riktigt, riktig bra! Sandelin är inte bara en pop-kille från det ljuva 80-talet. Hans texter och musik lyftes fram i lördags... Vill ha dig i mörkret hos mig mellan Dover Calais! 1978 var jag på språkresa i Eastbourne, England. Då gjorde vi en tripp mellan Dover Calais... ett superduperminne!

Du ska ha en fin tisdag! Kram till alla... Anna
{foto av mig}
dagens soundtrack...

3 kommentarer:

Sahra sa...

Jag tycker att många avlåtarna har tjänat på att omarbetats av dessa olika artister. Sandelin som jag alltid tyckt varit ganska medioker och alltför trallvänlig för min smak fick ett helt annat djup. Nästan i allafall. Kram/S

Miss Marie sa...

Vilken underbar tolkning! Det är ju en fin låt egentligen, men man har tröttnat på den i nuvarande format, det här var ju underbart!

Channal sa...

Kan bara hålla med er två! KRAMAR Anna