lördag 11 december 2010

gårdagen...

På förmiddagen pluggade jag och kl.12.00 träffade jag min gamla kollega Åsa... vi har alltid kul ihop! Vi kan prata om allt... allvar och trams! Vi tog en fika i mysiga Knäppingsborg. När vi träffas gör vi alltid av med för mycket pengar... ser jag något fint, då vill Åsa också köpa det och ser Åsa något så vill jag köpa samma sak... hahaha vi blir som två 16 åringar! Det blev lite blommor, glittriga änglar och några roliga julklappar! Efter det hämtade jag Lotta från skolan 15.00... och vi kom hem till dukat bord! Vilken man =)
Åhh vad vi blev glada mannen och jag när vi läste tidningen igår morse... Woody Allens film "Du kommer att möta en lång mörk främling" hade premiär i vår stad igår 19.00! Vi åkte in direkt till första föreställningen... biografen var TOM! Hahaha... snacka om trist biostad! Riktigt pinsamt tycker jag! Hade det varit "Götakanal IX" då hade biografen varit FULL! Fast vi hade det mysigt i salongen i alla fall =) Vi gillade filmen, vi gillar Woody Allen. Det är en komedi med många dialoger som handlar om några vilsna Londonbor där ingen kom undan ostraffad! En riktigt skön film! VG++! Missa inte den!Vi kom hem lagom till lite Nobelfest och Globenfinal av Idol! Favoriten Jay vann! Men vilken trist vinnarlåt! Hans bästa var den här...

dagens soundtrack...

Det snöar hos oss... stora vackra snöflingor! Snart dags för Melodikrysset...
Kram till alla... Anna

Inga kommentarer: