söndag 12 december 2010

tredje ljuset tänt i advent...


Idag har det varit en kall vacker dag!

Hoppas din helg har varit lika skön och lugn som min...

10 saker som jag har gjort!
  1. Vi tittade på "Så mycket bättre", ett kanonprogram! Mannen och jag har gjort en favoritlista på personer för en ny säsong! Skickar nog in den till TV4
  2. Jag har gjort i ordning Lottas Lucianattlinne och glitter till imorgon.
  3. Jag har bakat Leilas smarriga Rocky Road, icke GI men gott till kaffet!
  4. Jag har skjutsat in Ida o Jesper till stan!
  5. Mannen och jag har varit i våra hemtrakter (vi är båda födda i Nyköping) och hälsat på hans mamma!
  6. Vi har sett favoritfilmen "Mandomsprovet" på DVD! SÅ BRA! MVG+
  7. Handlat mat!
  8. Lagat mat!
  9. Fotograferat!
  10. Bloggar just nu...
Ja, en lugn skön helg... har faktiskt lite svårt att komma på tio saker!
Rocky road ÄR farligt gott!

Nu ropar kudden mitt namn... nattinatti och kram till Dig min vän!
{alla foton av mig}

2 kommentarer:

Sahra sa...

Sonen gjorde rocky road i helgen. Men dels glömde han jordnötterna och dels använde han en stor bakplåt vilket gjorde att de blev väldigt platta. Men de var ganska goda ändå. Kram/S

Channal sa...

Vad duktig han är! Säkert jättegodagodare! Kram Anna