onsdag 15 december 2010

Wreta Gestgifveri...


Igår hade jag det jättetrevligt tillsammans med mina finaste kollegor... varje år blir vi bjudna på Wretas julbord genom jobbet! 
Jag älskar det stället... underbart vacker miljö med utsökt mat! 
Julbordet är alldeles lagom med de finaste delikatesserna... jag är fortfarande PROPPMÄTT! 
Jag jäääser! Hur ska denna jul sluta?! 
Mannen och jag har pratat om att skaffa nya fina längdskidor... vi måste ut i spåret till helgen...
swisch... swisch... swisch!




 

 


Kram till alla... Anna

{alla foton av mig}

3 kommentarer:

Sahra sa...

Verkar vara lite samma atmosfär som Ulriksdals Wärdshus som vi ofta besöker. Ser otroligt juligt och mysigt ut. Kram/S

Paula sa...

Hej Anna! Svarar dej här angående Luciafirande i Finland! Jo, det är nog så att de svenskspråkiga i Finland firar Lucia.Finns nog finskspråkiga som har börjar så smått att fira Lucia.
Oj, vad det ser juligt ut på dina foton! Får riktigt julkänslor så smått:)

Kram o ha en fin kväll/Paula

Channal sa...

Sahra: Ulriksdals är fint! Där har jag också ätit julbord och lunch en vardag! Paula: Vad kul! Lucia är så stämningsfullt och vackert! KRAMAR Anna