måndag 10 januari 2011

Trött som bara den...

Första skoldagen efter tre veckors ledighet kändes riktigt bra! Har tröttnat rejält på soffan, 11-fika, sovmorgon, god mat, filmer, vintersporter, umgås med vänner och slappa!

Kul o spännande med nya jobbet också! Jag har fått en tjänst som speciallärare fast jag har ett år kvar av mina studier. Känns mycket bra!

Direkt efter jobbet idag åkte jag och en kollega till Itrim, det var ett behövligt lyft att få träffa min coach... nu är jag på G igen! Jag kom hem vid 19.30! Då var huset fullt med ungar! En härlig känsla! Och vilken tur att jag hade gjort en stor lasagne kvällen innan! Alla var mätta och glada! Det var riktigt mysigt att ha så många barn omkring sig, Lotta, Ida, Jesper och Kalle! Fast jag varit hemifrån i nästan tolv timmar blev jag pigg av deras närvaro! Men nu är jag vansinnigt TRÖTT!

Veckans 2Do-lista!
  • idag: jobbade till 16.30, Träffade min coach på Itrim och jag har fått en kick!
  • tisdag: jobba till 17.00, 18.30-21.00 träffa min hemgrupp (fem kvinnliga vänner)
  • onsdag: jobba till 16.00, senare Östgötateatern på kvällen med två väninnor!
  • torsdag: jobba till 17.00, Julgransplundring! Måste PLUGGA!
  • fredag: jobba med min gamla klass hela dagen! Fredagsmys! TGIF!
Solig söndagspromenad på Bråviken...
{foton av mig}

Nattinatti

Inga kommentarer: