torsdag 3 februari 2011

Hej kära torsdag!

{foton av mig}
Åhh vad jag tycker om mina nyinköpta primula i härliga färger som jag har placerat i den vackra Waldemarsuddekrukan... och solsken idag också... underbart! Fast idag har jag haft det lite körigt... helt slut just nu! Efter jobbet blev det IKEA med Ida, min stora tjej! Hon handlade lite roliga saker till sin nya lägenhet. Själv köpte jag ljus och servetter! Blir att gå och lägga sig tidigt ikväll! Här kommer dagens Madonna! Kram till alla... Anna
Don´t tell Me är spår sju på Madonnas CD Music som kom ut september 2000!

Music är det album där Madonna började med sina mest glada upp-tempolåtar som hon sen har vidareutvecklat till dagens dansmusik á la Madonna. Älskar den här cowboy-dansen på videon... efter en piruett framför spegeln brukar jag skaka loss i den... YEHA!!

kvällens soundtrack...

Inga kommentarer: