onsdag 23 februari 2011

Min älskade dotter fyller 16 år idag♥

Grattis min Lotta idag på din födelsedag!
Ikväll blir det ett litet kalas med tacosbuffé och gräddtårta.
Tänk vad tiden går... när jag ser minnesbilderna så verkar det som om det var igår jag fick henne. Idag är hon lika lång som som jag! Jag har suttit och bläddrat i gamla fotoalbum... på den tiden blev det två tjocka album per år. Det var en av mina stora hobbies att göra fina album... värdefullt idag! Har fotograferat lite ur dem nu på morgonen! Blev ett litet Lotta-collage
Du ska ha en finfin dag... och Kram till alla... Anna

6 kommentarer:

Sahra sa...

Grattis till stora födelsedagasbarnet. Hoppas ni får en mysig dag. /S

Channal sa...

Tack, tack det kommer vi säkert få, SOLEN skiiiner! Kram

Lena/isklockan sa...

Grattis så hjärtligt till din dotter. Min lilla gumma fyller 13 år på lördag och hon vill också ha tacos att bjuda sina syskon på. Och tårta måste vi ju ha också förstås.

Ett väldigt fint collage....

Kram

Channal sa...

Fantastiska små tjejer vi har Lena!
♥-Tack o Kram! Anna

Anonym sa...

Jag såg ju på facebook att hon fyllde år. Hoppas ni fick det jättefint tillsammans och ja, tiden går alldeles för fort med barnen. Kramar, Maria.

Johanna sa...

Ah det missade jag! Grattis i efterskott till Lotta! kramar Johanna