lördag 12 mars 2011

lördagsbestyr...

Häromdagen när det regnade kändes det så skönt... och idag strålar solen! Jag älskar när det blir så där vår-dammigt på vägarna... då känns det att vi är på rätt väg! Nu dröjer det inte länge tills snödropparna kommer fram i rabatten... nästa vecka ska jag till Uppsala och jag har en hemtenta som ska vara klar! Känner mig lite stressad och jag har svårt att komma till skott! Det är så mycket annat jag pysslar med, som att blogga t.ex!

dagens outfit... min jeanskjol från Esprit
och en mjuk trikåjumper till en rolig cardigan från Odd Molly...
ljusa Primeeboots och O.M. handskar!
Tio saker jag ska göra idag...
  1. PLUGGA och SKRIVA!!!
  2. Ta en fika på balkongen i solen!
  3. PLOCKA UNDAN och bädda!
  4. FRÄSCHA UPP i bad- och duschrum!
  5. Ska på inflyttningsmingel på eftermiddagen till mitt Gudbarn (brorsbarn) ska bli kul!
  6. Tillreda Drumsticks BBQ-styled med salsasås, råstekt potatis och majskolv!
  7. PLUGGA mer! MÅSTE BLI KLAR!
  8. STRYKA till Melodifestivalen!
  9. Bara vara och inte göra någonting!
  10. Lösa Melodikrysset!


3 kommentarer:

Vonkis sa...

Här i stan har snödropparna redan tittat fram
http://vonkis.blogspot.com/2011/03/vartecken.html

:-D

Anneli Stålberg sa...

Det låter som en riktigt skön dag.
Kram!

Channal sa...

Veronika: hittade snödroppar mot husväggen hos mina föräldrar i stan idag =)
Anneli: Den har varit skön... fin kväll till dig!

KRMAR Anna