lördag 9 april 2011

Röda jeans är ett måste i vår...

Jag har varit sugen på ett par röda jeans till våren och sommaren. Jag älskar rött, så snyggt! Visst blir man glad av röda jeans? Jag har t.o.m. försökt få mannen att skaffa sig ett par röda men han säger tyvärr NEJ! Ja, ja jag fick honom att ha rosa skjorta i somras... jag får vara nöjd med det =) Hans dotter Johanna har skaffat sig ett par och det är så snyggt, se här! Jag och min Lotta kommer nog också snart vara fina i röda jeans!
{collage av mig}
Jag 1980, 17 år i rödfärgat hår á la Sue Ellen och röda skinnbyxor... coolt =)

Underbar solig lördag... KRAM till alla... Anna
dagens soundtrack...

2 kommentarer:

Johanna sa...

:) ah tack! Och vad cool du var i ditt roda har och skinnbyxor!

Channal sa...

Haha röda skinnbyxor gillar jag, men det röda håret vill jag radera från minnet! Du är jättefin i dina röda! Kram