torsdag 26 maj 2011

Dagarna de går o går efter varandra...

måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag... söndag försvann!
Söndag, söndag kom tillbaks annars saknas det en dag!
Söndag, söndag KOM tillbaks! Tack ska du ha!
I söndags grillade vi med barnen... det är alltid supermysigt! Rekommenderar varmt ett favoritvin som vi hade till maten, Masi Campofiorin Vendemmia 2007, ett riktigt gott rödvin!

Av Ida och Jesper fick jag en stor doftande vacker bukett med vita liljor och mörkröda rosor och tjusiga smycken med turkoser... de passar perfekt till klänningen som jag fick av mannen! Jag blev så glad och det är aldrig fel att fylla år!
måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag... måndag, tisdag försvann!
Måndag, tisdag kom tillbaks annars saknas det två dagar!
Måndag, tisdag KOM tillbaks! Tack ska ni ha!

Måndag tisdag var jag i Uppsala... tänk vad tiden springer iväg! Nu har jag läst där i ett helt läsår och det har varit riktigt kul! Jag gillar Uppsala... det är en mysig liten storstad!

  • Jeansklänning Esprit-2009
  • Vit polo Lindex-2000
  • Röd skinnjacka Jofama-2004
  • Vita loafers Esprit-2010
  • iPhone4
  • KumKum ring som är en 40årspresent-2003 från mina döttrar, älskar´n!
  • O.P.I nagellack i färg Cajun Shrimp
måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag... onsdag försvann!
Onsdag, onsdag kom tillbaks annars saknas det en dag!
Onsdag, onsdag KOM tillbaks! Tack ska du ha!

Ja, igår var det onsdag... då fyndade jag på ett skumt ställe vid gamla Lagos parkering inne i stan! Kläder från Part Two, Esprit m.m. för 20:- till 200:-!! Jag shoppade loss och fick massor av snyggt från fjolåret för 600:-! En blus, en klänning och ett par khakigröna linnebyxor från Part Two och en kjol, ett par jeans och en klänning från Esprit! Känns helt ok! På kvällen var mannen på Parken och tittade på när IFK fick stryk! Själv var jag tillsammans med mina tjejkvinnor och hade det trevligt!
måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag... dagens dag försvann!
Torsdag, torsdag kom tillbaks annars saknas det en dag!
Torsdag, torsdag KOM tillbaks! Tack ska du ha!

  • Fyndblus från Part Two-2010 som jag köpte igår!
  • Byxor Bondelid-2011
  • Seglarskor Vagabond-2006
  • Bakom örat CLEAN outdoor shower fresh!

Inga kommentarer: