fredag 13 maj 2011

Fullt upp i Antibes!


Mannens dotter Johanna tillsammans med sin pojkvän har köpt en tjusig lägenhet med en vidunderlig utsikt över hela Antibes med Medelhavet och Alperna i horisonten... space och rymd! Vita väggar och ljusa golv. Jag rööös av välbehag när jag kom in i lägenheten... så läckert!
Renoverarparet



och fint blir det! De är så himla duktiga!

Lunch på takterrassen... hänförande utsikt över Medelhavet och Alperna.

På kvällarna gick vi ut och åt på mysiga fina restauranger i den gamla medeltida stadsdelen. Första kvällen satt vi ute och åt... det var ljuvligt! Då var det bara 14 grader hemma! Det finaste stället var på La Marmite... sååå GOD fisk & skaldjursrestaurang!


{foton av mig}
SKÅL!!
Kram till alla... Je t'aime

2 kommentarer:

Johanna sa...

Det var jatteroligt att ha er har och tack for all hjalp! Nu har vi flyttat in och bor med kartonger overallt, men det kommer bli fint tillslut :)
kramar

Channal sa...

Alltid roligt att ses! Ni slet som galningar! Jag hjälpte väl inte till så mycket. Målade bara lite element o packade böcker! Lägenheten kommer att bli superfin! Där kommer ni att trivas och ni ska lycka till med allt! Jag passade på att njuta av Antibes och lite egentid! Kram