onsdag 18 maj 2011

semestermode och smink...

På vintern är jag verkligen blek... helt genomskinlig! När solen kommer får jag först lite fräknar som sedan blir en solbränna mot gult! Det bästa är att jag inte behöver någon foundation när jag har fått färg... jag behöver inte alls lika mycket smink överhuvudtaget! Det viktigaste är en BRA fuktighetskräm med solskyddsfakor under dagen till min extremt torra hy! Nu när jag var på semester och fick en liten solbränna använde jag...
  • Svepte över lite solpuder med en stor borste över hela ansiktet + lite extra på kinder näsa och panna... Clarins Bronzing Powder - Copper sun
  • Ögonskugga Estée Lauder Signature eyeshadow Duo - 18 Indigo
  • Mascara Estée Lauder Magna Scopic - 01 svart
  • Läppenna Clinique cream shaper for lips - 107 Sangria
  • Lipgloss Lancôme Color Fever Gloss - 321 Dangerously Pink
Grålila plisserad chiffongklänning, Esprit nu 50% 400:-

Inga kommentarer: