torsdag 4 augusti 2011

Barnvänliga stränder!



Vill tipsa om tre barnvänliga stränder
som bara tar några timmar att komma till... Lovely

Är absoluta favoritstranden för mina barn! När de var små var vi här vid flera tillfällen... fick scanna in några bilder från våra gamla fotoalbum! De väckte många härliga semesterminnen! Många av våra bilder fick grannar och goa vänner att åka dit och ALLA har varit mer än nöjda! Sunwing Resort Alcudia i Mitt Hjärta för alltid! Du kan läsa mer om detta paradis för barn på Ving Här!

Förra sommaren var jag och min yngsta på vackra Kreta! Vi bodde jättefint på SunGarden Stefan Village. Det var bara en liten kort promenad fån hotellet så kom vi till en fin sandstrand med en spännande ö strax utanför. Jag rekommenderar den varmt till alla barnfamiljer! Du kan läsa mer om SunGarden Stefan Village på Ving Här!
Här har Mallorca en av sina finaste badstränder... ett sagoligt vatten och långgrunt! Perfekt sandtrand för barnfamiljer! Här var jag i juni med båda mina döttrar! De dagarna kommer jag leva på länge... känslan sitter kvar än! Läs mer om SunGarden Cala Mesquida Resort på Ving Här!


{foton och collage av mig}

Inga kommentarer: