tisdag 20 september 2011

dagens hallbild...

Middleaged teacher´s Wardrobe Diary


  • Odd Molly X-Stitch tunic från sommaren 2009 - jag bara älskar den med alla sina fina detaljer och broderier!
  • Svarta byxor Esprit... även de från sommaren 2009!
  • Svarta skor Caprice... underbara jobbarskor!
  • Under hallstolen står mina favvisar, Reebok Easy Tone! Har gjort 5:an idag också! Visst är jag duktig? Heja Mig! =)
Vill visa mitt nya fina skins till min nya fina laptop! Visst blev det läckert?
Det är ett foto taget av mig som jag har fixat genom Skinz.se... se HÄR!

{foton av mig
}

4 kommentarer:

Miss Marie sa...

Hmm, skickade en kommentar men den verkar ha försvunnit i cyberrymden! Försöker en gång till... :)

Du är supersnygg! Älskar färgen, tycker det är så härligt med människor som vågar färg, jag tror världen mår lite bättre av det! :)

Channal sa...

1000-tack Marie! Jag älskar verkligen färg! Både på mig och i mitt hem. Vitt o fräscht är ok o superfint men det är inte riktigt jag! Jag går igång på Tricia Guilds, Designers Gulid heminredningsbilder! Min dröm att få inreda med det! Kram Anna

Anonym sa...

Barnen har tydligen inte varit i skola/dagis sedan innan sommaren. Hur kan man inte reagera på det? Ofattbart. Du ser smashing ut. Kram/S

Channal sa...

Ja du Sahra! Det är en gåta! FY FAN! Stackars lilla familj! Stackars mamma! Var fanns pappan?!

Kramar Anna