fredag 7 oktober 2011

Grattis Pia!


Du vann min lilla Goodiebag för att fira mina 20.000 unika besökare! Hahaha... så nu får du ytterligare ett litet nagellack till din stora samling... ett glitterrosa som jag gillar! Sen två doftljus från Yankee Candle med min favoritdoft Beach walk som passar till badrummet! De bästa askungedropparna Génifique från Lancôme! Jättedryga droppar som du tar på kvällen innan nattkrämen. En liten kur! Du får små chokladbitar till kaffet och en underbar bok som du kan bläddra i och läsa i lite här och där när du känner för det! Tomas Tranströmers alla samlade dikter i en pocket! Han är bara bäst… och en så fin och ödmjuk person. Den finns inte att få tag i än på ett tag hos bokhandlarna! Hoppas du gillar din lilla Goodiebag!
{dagens foton av mig, med min iphone4
}

4 kommentarer:

Anonym sa...

Wow! vad glad jag blir!
Men du, det var ingen dålig goodiebag!
LYCKA!
Tusen tusen tack!
Många kramar Pia

Channal sa...

Det var min Lotta som drog ditt namn! Kul att du gillar innehållet! TGIF och Skön helg! KRAM Anna

Lena/isklockan sa...

Grattis till vinnaren och Tack Anna för en fin utlottning.

Kram

Anonym sa...

Ge Lotta en kram från mig! / Pia