fredag 14 oktober 2011

Ta vara på din dag!

Pastellgrön mohairpläd och stora matchande pastelliga sammetskuddar från Himla... två underbara ullmattor som en ros på var sida om sängen - design Anna Charlotte. De är så varma och mjuka att sätta ner fötterna på när vi går upp på morgonen. Akvarellrosor på väggen målade av mig 2007. Byrå med pigtittare, gungstol, spetsgardiner, kristallkrona i taket samt golvlampa är arvegods! Lampskärmar, sänggavel och sängbord är från IKEA! Vid min sida har jag min kära laptop på sängbordet med ett tjusigt skins som är ett ros-foto av mig! Spegelgarderob och lampa i fönstret från Mio. Ljuslyktor, vas och krukor i fönstret från Cult Design...




ont Ont ONT i hela kroppen...
Anna känner sig ynklig just nu!

Ta vara på din dag... TGIF
{foton av mig, med min iphone4
}

2 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Ha en riktigt skön helg!
Kram!

Channal sa...

Detsamma till dig Anneli!
KRAM Anna