onsdag 12 oktober 2011

Today I Love♥

Jag känner mig lite som en rebell... det blev en silverfärgad VW Polo med tonade rutor och inte en röd som jag hade tänkt! Jätte-Jätteglad för bilen! Det här blir min tredje egna bil! Min första var en röd Nissan Micra och tills nu har jag kört med en röd Ford Fiesta! Så idag blev det tyskt igen! Det känns tryggt och säkert! Gedigna bilar! Och den är pigg och rolig att köra! En riktig Pärlavagn!

Jag är superglad fast jag känner mig INTE OK! Känner mig som geggamoja! Ska strax krypa ner under täcket och släcka lampan... kudden ropar mitt namn!

5 kommentarer:

Lena/isklockan sa...

Super snygg!! En härlig fin färg.

Kram

Anonym sa...

A, men du är ju RödbilsAnna för mig ju...
Såklart det är huvudsaken att du är nöjd och bilen ser jättefin ut!
Kör försiktigt och krya på dig!
Kram Pia

Anonym sa...

Jag ska på en stor grej på Berns om några veckor. Lyssna på musik och äta deras asiatiska med ett stort gäng framgångsrika kvinnor. Då skulle jag vara smashing i den. Hoppas du hittar den i la stada. Kram och krya på dig. Jag ska försöka mig på en prommis men känner mig helt väck. /S

Paula sa...

Jättesnygg!
Ha en fin dag!

Kram,kram

Channal sa...

Visst är bilen superfin! RödbilsAnna hahaha... ja, ombyte förnöjer!
Sahara: Du blir smashing i den! Ibland undrar jag varför jag aldrig flyttade till Stockholm som ung... låter som en härlig kväll!

KRAM Anna