tisdag 27 december 2011

En lugn och skön dag... Hej!

vaknade 09.40 av en fantastisk blå himmel och hårda vindar...
Jag är inomhus och har det bra... de här fyra timmarna som jag har varit vaken har jag bara chillat och pysslat lite! Känns underbart... skruttar omkring i mysdress och rufsig i håret. Blå blå himmel och stor sol utanför och Dagmar har inte lämnat oss... hon STORMAR fortfarande så det knakar i huset! Tänker INTE gå ut idag, nejnej! Någon mellandagsrea är jag inte intresserad av och ingen stormig promenad! Skönt att kunna unna sig en riktig slappardag... ha det gott du med min kära läsare!

{dagens foton av mig
}

5 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

Låter som du har det riktigt mysigt och skönt där hemma. Här har blåsten givit med sig och det blåser ganska " lätt" nu.
Det här med mellandags rea tilltalar inte mig heller och inte heller att handla bara för att handla för att det är billigt och det är "skoj att shoppa". Däremot fascineras jag av människor som påstår sig bli stressade av affärer inför julen men ändock ger sig ut för att handla i mellandagarna...går inte ihop för mig, då om någon gång är det mycket folk :-)

Ha en fortsatt mysig slappardag

Kram Kram

Channal sa...

Ja du Susanne... fattar inte att de orkar, håller med dig! Skulle mycket hellre åka iväg på SPA eller till varmare breddgrader!
Kram Anna

Vonkis sa...

God fortsättning!

Channal sa...

Hej! Kul o se dig här! God fortsättning Veronica!! Kram

jose@mathem.se sa...

Hej,

Jag har ett förslag för http://annasinspiration.blogspot.com

Hur kommer jag i kontakt med dig?

Tack på förhand för svar.