lördag 14 januari 2012

1000-tack käraste!

Gomorron underbara soliga lördag! Här är det kaffe och melodikrysset ♪♫♪
Mina fina bloggvänner Sahra och Anneli har gett mig en bloggaward!
Med motiveringen...
  • Annas inspiration - För underbar inspiration. För att vi delar kulturella preferenser. För att vi båda är suckers för engelskt, franskt, italienskt. För att du är du.
  • Channal - för att hon blandar sina fina texter med underbara bilder och färger. Hon lyser upp mina dagar.
Blir jätteglad! -tack Sahra och Anneli!

Awarden är till för att öka antalet besökare till ens blogg genom att man "lyfts fram" av en annan blogg. Himla fint och smart kretsloppstänkande. Nu är det meningen att jag ska skicka utmärkelsen vidare till fem bloggar och endast de bloggar med färre än 200 följare. Men jag kan inte bara välja fem. Så jag skickar utmärkelsen till alla er kära bloggare som läser mig! Vi kvinnliga bloggare vi är något extra tycker jag. I bloggvärlden är vi suveräna på att stötta varandra i med och motgång! Så varsågoda alla Liebster

"Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste" och utnämningen ges endast till bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter. När man får utmärkelsen ska man göra följande:
1. Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka.
2. Skriva ned de fem bloggar som man vill lämna awarden vidare till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
3. Till slut hoppas man att de utvalda vill lämna awarden vidare!"


Inga kommentarer: