måndag 9 januari 2012

Hej alla fina bloggläsare!

Just nu har jag förirrat mig i plugg och diverse festligheter. Det betyder som ni säkert redan har upptäckt att jag inte har hunnit att uppdaterat mig här på bloggen! Och jag har missat massor av spännande inlägg från er andra bloggisar!
I september fick min pappa en hjärtinfarkt... det var hemskt! Då kände jag både hopp och förtvivlan... jag tänkte "får han vara med oss i jul" eller "kommer han att få uppleva sin 88 årsdag!" Det var jobbiga tankar... men min fina pappa♡ var med oss i jul och idag fyller han 88 år! Igår, söndag firade vi honom allihopa! Jag bakade en jättetårta till kalaset! Självklart så var jag en liten sväng idag också och grattade honom! Hipp Hipp Hurra till världens bästa pappa!

{foton av mig
}

5 kommentarer:

Lena/isklockan sa...

Grattis till Din pappa . Härlig tårta. Ser så god ut. Må så gott i allt pluggande .

Kram

Sahra sa...

Jag har saknat dig. Finaste pappan. Vilken glädjens dag. Kram

Anonym sa...

Godmorgon!
Grattis till din pappa!
MIn mamma blir 77 år idag:)

Ha en bra dag!

Kram

Channal sa...

Tack alla rara! KRAM Anna

Allt och/eller Inget sa...

Grattis till awarden som du fått från Sarah på Vardag med Pi! Och vad härligt att du har din pappa hos dig ännu. Jättemysig blogg du har, här kommer jag titta vidare! Det är så kul när man får tips om nya bloggar.
Kram Linda