onsdag 25 januari 2012

Veckans träning!

  • måndag - styrka o kondition
  • tisdag - styrka o kondition
  • onsdag - styrka o kondition
  • torsdag - vila
  • fredag - poweryoga
  • lördag - promenad
  • söndag - promenad
Ja, det blev ett gymkort hos Friskis & Svettis! Ett gigantiskt gym med otroligt fina maskiner! Det bästa är priset! 1000:- dagtid för studerande. Jag får tillbaks hälften av min arbetsgivare (friskvårdspeng). Så ett helår (+ en extramånad) med tillgång till stans bästa gym betalar jag 500:-. Det är riktigt billigt!! Passar mig perfekt... lägger hellre pengar på snygga träningskläder!

Idag när Lotta och jag kom hem hade mannen gjort världens godaste potatismos med stekt falukorv! Vi lämnade inte kvar någonting! Men det mysigaste är att få komma hem till dukat bord! Ikväll blir det Mästerkocken på TV4, det nya Idol! Gillar't!
Fin på gymmet... jag väljer!
Linne, sportbh och tights från Röhnisch vår 2012
Godisskor från Reebok Easy tone

10 kommentarer:

Maria sa...

Snyggt....det blir roligare om man klär sig snyggt på träningen. Tack för tipsen om träningsupplägget :) Kram från Maria

Channal sa...

Visst blir man glad av fina träningskläder! Få känna sig lite hip! Kram Anna

Anonym sa...

Och jag hade min vilodag idag.
Bra jobbat! Lyx med färdig middag.
Sjyssta träningskläder är ett måste.
God natt! Kram Pia

Anneli Stålberg sa...

Jag har två par av de där skorna och älskar dem, svarta och vita. De där rosa vill man ju bara ha de också :)
Kram!

Johanna sa...

Wow inte illa! Lycka till med traningen! :) kram

Annika sa...

SÅ BRA pris på gymmet!! Oslagbart!
Mästerkocken SÅ bra igår också. GLAD att marco klarade sig denna ggn också.
Beundrar dem så. Jag hade fått totalt hjärnsläpp...
Kram!!

Channal sa...

Skön vilodag idag! Imorgon poweryoga och TGIF!
KRAM Anna

Channal sa...

Älskar mina! Borde satsa på ett par till! Ja, de rosagula är så läckra! Kram

Channal sa...

Visst är det ett kanonpris?! Tacktack, skönt att komma igång igen! Nästa gång jag kommer ner till dig hänger jag med dig på ett pass =)
Kram

Channal sa...

Kanonpris! Kul att du kan se svensk TV i USA! Beundrar dem verkligen, gillar Marcus jag med! Kram