onsdag 8 februari 2012

Hur ser en perfekt dag ut för dig?

Mina onsdagar gillar jag. Och nu känns det inte som att bo i Sibirien längre! Mycket ljusare ute och +3 grader. Ååhhhhh... det känns som VÅR! Hallelujah!
Dåtid:
Sovit gott sovit länge.
Pussat på mannen.
15 min. morgonyogat.
Ätit långfrukost och läst tidningen.
Skjutsat Lotta till skolan.
Gymmat.
Nutid:
Fikar vid datorn.
Framtid:
Promenera till jobbet.
Jobba i 3,5 timma!
Promenera hem och fotografera.
Hemmaträna.
Dricka en slät kopp kaffe.
Äta middag.
Umgås med familjen.
Titta på Sveriges mästerkock.
Bara vara.
Kvällsyoga.
Pussa på mannen.
Sova.

8 kommentarer:

Sahra sa...

Morgonyoga, gyma, hemmagympa OCH kvällsyoga. Låter ju värre än mina träningsdagar

Channal sa...

Haha men Ingen blodsmak i munnen Sahra! 15 min yoga hemma lugnt o rogivande! Efter jag lämnat Lotta blir det 20 min på gåbandet + 30 min styrka på F&S-gymmet, sen hem! Lugnt o skönt! Ikväll blir det lugn yoga i 15 min + kettelbells! Max 30 min tar det! Ingen blodsmak i munnen :-)) kram Anna

Annika sa...

Power walk, frulle, posten, kemtvätten, affären, läsa tidningen, lunch, blogga och läsa bloggar, maila, laga mat och sen ska jag också se på Sveriges mästerkock! Heja Sigrid! Marco, söderkisen!!
Tycker det låter som om du har en fin dag!!
Kram!

Miss Marie sa...

Härligt! Fortfarande -8 här hos mig, burrr!

Channal sa...

Din dag också! Full rulle! Sigrid o Marco HejaHeja! Lite fascinerad av att du kan se på svensk TV i USA. Någon mer i din familj som tittar? Kram Anna

Channal sa...

Kom hem precis och nu står termometern på +1! Härligt! Kram

Anneli Stålberg sa...

En varm sommardag vid havet.
Kram!

Channal sa...

Anneli Anneli... JAaaaaa!! Skulle jag ha möjlighet skulle jag dra till Barbados idag! Kram