tisdag 3 april 2012

morgonrutiner...

Efter en lång vinter har jag kört en tvåveckorskur med min hy... Lancômes serum Génifique Youth Activator och sen har jag gjort slut på min favorit Génifique Creme. Jag både känner och ser skillnaden när jag har använt serumet!

Nu inför våren har jag laddat upp med nya produkter från Clarins... brukar alltid byta produkter för olika säsonger. Precis som med schampo och balsam! Håret och hyn behöver omväxling!
  • Känner du också av det, att hy och hår blir mättat o behöver något nytt?
  • Hur vårdar du din hy?
  • Är du rädd om den?
  • Solar du i solarium?
Mina morgonrutiner i badrummet...
  • Väcker ansiktet med iskallt vatten... så skönt!
  • Rengör med Clarins one-step ansiktsvatten
  • Clarins Extra Firming (bra för 40+) Day Cream
  • Clarins Serum super-lift tunt runt ögonen
Den här tiden av året är min hy alldeles genomskinligt vinterblek. Då använder jag Brun-Utan-Sol! Innan jag smörjer in mig med BUS är en peeling ett måste så alla döda hudceller försvinner.
  • Clarins Gentle Refiner Exfoliating Cream
  • Clarins Liquid Bronz Self Tanning
Innan makeup använder jag primer så sitter min foundation hela dagen!
  • Clarins Beauty Flash Balm - primer
  • Clarins Extra Firming spf15 - foundaiton
{foton av mig
}

Inga kommentarer: