lördag 26 maj 2012

Glad Pingst alla fina!

 Igår kväll njöt vi av kvällssol i trädgården... ett glas rosé och doften av kaprifol och syren!
 Nu börjar kaprifolen spricka ut... lupinerna kommer snart ikapp!
 Min mormor Idas älsklingsblomma, vit syren! Det hade hon i sin bröllopsbukett!
 Bilder från min trädgård i kvällssol! Så grönt och DOFTANDE!

Middleaged teacher´s Wardrobe Diary

Igår var jag och tränade på gymmet tillsammans med min dotter Ida! 
Vi blev helt SLUT efteråt i värmen! Pust o Stön!
Tog bilder i smyg när det var tomt i omklädningsrummet =) Glömde DRA IN magen!
  • Bästa vita sport-BH - STAYINPLACE
  • Citrongult linne med fin detalj på ryggen "rynkad" - RÖHNISCH
  • Svarta "cykelbyxor" - Rebook
  • Bästa skorna - Rebook EasyTone
Önskar dig min kära läsare en underbar pingst!
Strax åker mannen och jag på miniweekend till vackra Västervik!

(foton av mig)

16 kommentarer:

Lena/isklockan sa...

Trevlig Pingst önskar jag dig också !!! Ha en fin liten minisemester i Västervik...

Snygga träningskläder...

Kram

Sahra sa...

Vilken mage?
Stylish ser du ut iallafall. Kram

Charlie sa ... sa...

Ah, vilken kväll! Jag är berusad av alla sommardofter. Vad härligt ni har det.

Och ja, du ser fab ut i dina träningskläder!

Ha en härlig weekend och Pingst

KRAM!

Habibty sa...

Visst är det en härlig årstid med allt som blomma!
Du undrade vilken film vi såg igår och vi såg The Dicator och gillar en lite knäpp humor så är den rolig!
Kram Nina

dianasdrommar sa...

Älskar alla blommor som blommar nu och dofterna. Ha en härlig söndag fina Anna kram Diana

Blommiga Rutan sa...

Ja, nu är bästa tiden med allt underbart som blommar och doftar!
Bara att försöka njuta för fulla muggar!

Kram Anncathrine

Blommiga Rutan sa...

Jaha, min kommentar försvann! Gör ett nytt försök.

Ja, nu är bästa tiden med allt som blommar och doftar.
Bara att försöka njuta allt som går!
Ha det så gott i vackra Västervik.

Kram Anncathrine

Channal sa...

Tack! Har haft en underbar helg! Helt slut just nu! Kommer somna gott! Kramar!!

Channal sa...

Tack! Du är snäll du! Kramar!!

Channal sa...

Tack! Har haft en euforisk helg! Hoppas du har haft det lika fint här hemma i Sverige! Nattinatti! Kramar!!

Channal sa...

Haha the dictator är nog rolig! Såg Borat! Mannen o jag skrattade så vi fick ont i magen! Helt galen, så kul! Kramar!!

Channal sa...

Detsamma till dig fina Diana! Kramar!!

Channal sa...

Mmmm njuter! Blir helt euforisk! E U P H O R I À!! Kramar!!

Channal sa...

Västervik var vacker! Helt slut efter en underbar helg! Kommer en bildbomb i dagarna! Kramar igen!

Anneli Stålberg sa...

Jag älskar syrener. Reebook Easy Tone är fantastiska, jag har tre par. Sommaren är underbar och jag är glad att den äntligen är här. Hoppas att du fick en riktigt härlig pingst!
Kramar!

Channal sa...

Helgen har varit FAB!
Visst är skorna bara bäst! Vill ha ett par gula!
Doften av syren sprider sig i sommarvärmen! Lovely!
Kramar!