söndag 1 juli 2012

Jag har haft en skön helg helt utan måsten!

Idag fick vi besök av mina föräldrar. När vi satt och åt de goda kåldolmarna med lingon på balkongen hörde vi lite smatter av regn på markisen... rogivande. Ja, det var en lugn och skön middag! Ljumma vindar! Älskar mammas kåldolmar! Jag åt bara dem med lite sky... gott!



Kaffet tog vi på trädäcket på baksidan i solsken... smultron- och jordgubbstårta! 
Jag känner absolut inget sötsug... njöt av en slät kopp kaffe! Visst är jag duktig?


Jag har fått njuta av en solig och härlig helg... inte mycket till regn hemma hos oss!

(foton av mig )

4 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Vilken sommar det är hos dig Anna!!

Wow, jag blir så varm inombords av allt fint, skönt och sommargott. Och du äter ingenting av det här!!!!

En dag utan måsten hade jag igår. Mår så bra av det! Mera såna dagar. Många flera.

Kram!

Channal sa...

Åt kåldolmar :-) det är gott!!

Sommaren är tacksam att fotografera... den bara ler mot mig! Inga måsten dagar är guld värda!! Vi får heja på dem Lotta!

KRAM! Anna

dianasdrömmar sa...

Vilken härlig helg Anna, åhh kåldolmar väcker barndomsminnen till liv :) kram Diana

Channal sa...

Tur med vädret också! Så skönt! Älskar kåldolmar! KRAM!