tisdag 4 september 2012

September är varm och skön!

 Igår var det blå himmel, blått hav och solbrillor på... idag grått men inte kallt! 
Hoppas du har haft en bra start på veckan min kära läsare! Min har varit tuff! 
Tur jag har bloggen och alla er underbara som ger mig så mycke positiv energi och feedback! 
Att fotografera och leka med bilder och besöka er är min terapi! Älskar't!
Broderi på ärmen...

Middleaged teacher´s Wardrobe Diary

Jag har blivit så förtjust i Chill Norways plyschklänningar! 
Perfekta att mysa i... mjuka och sköna... verkligen gjorda för att chilla!
 
Broderi på luvan...
Jag har den här marina vitrandiga och en ljungfärgad! Som Polarn&Pyret för vuxna! 
När mina tjejer var små handlade jag en hel del till dem från Polarn&Pyret. 
Då på 90-talet hade även P&P kläder för oss vuxna!
(foton av mig med min iPhone4)

8 kommentarer:

Blommiga Rutan sa...

Samma väder här, igår högsommar och idag lite höstigt, en regnskur kom det också på eftermiddagen.
Klänningen ser verkligen härlig ut, har några plychplagg från Odd Molly som jag brukar krypa i när jag kommer hem, sååå skönt.
Minns också att P&P hade vuxenkläder, även på 80-talet, kommer ihåg att jag hade kjol i samma tyg som döttrarna hade klänningar.

Trevlig kväll
Kram Anncathrine

Channal sa...

En skur har vi haft här också! Skönt att sitta inomhus. Igår satt vi ute i solen och åt middag!

Ah... jag har också en Odd Molly plyschklänning =)myys!

Haha visst var det så! Även mina döttrar matchande sin mamma i PoP! Fint!!

KRAM!!

Sahra sa...

Den är jättefin den blåvitrandiga. Jag är annars ganska trött på alla dessa mysplyschkläder som OM och Chill har. Men den där var snyggsnygg.
Det är livsnödvändigt att hitta kraft någonstans när livet är tungt. Det är nog inte alla som har den förmågan. Ni kämpar så hårt och jag hoppas verkligen att det vänder snart. Kram

Channal sa...

❤vi kämpar på! Det kommer bli bra!

Nu har jag tre mysplysch och det är alldeles lagom! Blir inga fler :-) Den här blå- vitrandiga gillade jag direkt! Den har jag haft i två år!

KRAM!!

Annika sa...

Den där klänningen ser sååå skön ut.
En mysklänning.
Mmmm....
Här hett och fuktigt.
OCH jag LÄÄÄNGTAR till HÖSTEN!!!
Kramar!!

Channal sa...

TACK!!
Här är det höst i luften! Tycker om hösten!
KRAM!!

Felicia sa...

Äntligen en bild på dig Anna men vart är ansiktet? ;) hoppas det blir bra snart man går igenom tuffa perioder i livet men man klarar sig ur dom förr eller senare! som jag var deppig hela förra hösten pgr av den stora operationen men jag/vi klara oss ur den.

Stor kram fina du!! <3

Channal sa...

Tack världens finaste Felici! Så glad att Lotta har dig! Du kämpade bra förra hösten!

Haha ja där fick du min outfit Robins :-))

KRAMAR!!