lördag 20 april 2013

Kalaslördag!

Idag har vi firat min man som har fyllt år idag!
Jag startade morgonen med frukostbricka, skönsång och ett stort mjukt paket till födelsedagsbarnet!
 Sedan kom barnen och mina föräldrar och grattade... vi bjöd på sommarmat!
Solen sken och från Grillen doftade det gott... 
till det nygrillade köttet blev det klyftpotatis, en stor grekisk sallad och kall gräddfilsås.
Efter maten blev det paketöppning och en IFK-Tårta!!

Hipp Hipp Hurra på din födelsedag!


Min älskling Du är min SOL!!
 
Hoppas du har haft en lika solig och härlig söndag min kära läsare!

Kram till alla... Anna

(bilder fotade av mig med min Canon G12) 

10 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Härliga bilder och mysigt firande kram Diana

Home2tiny sa...

Grattis till mannen. Underbara bilder från en härlig dag. Kramisar Tina

Helens Universum sa...

Härligt och vackert med allt det där blå porslinet, de är så fina! Ser ut att ha varit en fin och minnesvärd dag!
Kram Helen

Ps Tack för tipset om textfärgen på min sida! Lätt att bli "hemmablind" och inte se sådant själv!

Life´s Silverlining and I sa...

Haha här firar vi min man också idag:) min fyllde dock i fredags. Hipphipp hurra för våra män:) kramis Nilla

Martina sa...

Stort grattis till mannen! Vad kul, da har han samma födelsedag som min mamma som vi firade igar!
Kramar

Channal sa...

Tack! En mysig helg!
KRAM!!

Channal sa...

Tackar =)!

KRAMAR!

Channal sa...

Tack!
Den tårtan kommer han att minnas iallafall!

KRAM!!

Channal sa...

Vi firade igår på hans födelsedag!
Då har vi båda två varsina oxar!!

KRAM!!

Channal sa...

Aprilbarn o oxar! Kul med kalas!

KRAM!!