onsdag 3 juli 2013

Mannen och jag på MC-tur...


Vi vet aldrig vart vi hamnar...vi tycker om att utforska alla fina landsvägar.




Vi har en kod när vi åker motorcykel... när jag knackar honom på ryggen då måste han stanna!
Det kan vara så att jag har fått syn på blåklint bland all veteaxen... och då kommer kameran fram!


Idag hamnade vi i pittoreska Söderköping... där tog vi lunch på ett mysigt crêperie vid Göta kanal.



Hemfärden tog vi via Stegeborg...



Vi kom hem vid sextiden. Då satte mannen igång att göra smarriga hamburgare.
 Det blev jordgubbar med mjölk till efterrätt och en bra actionrulle som jag vill tipsa om, "Olympus has fallen". Men nu ropar kudden mitt namn! Nattinatti min kära läsare!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig med min iPhone5 och Canon G12) 

16 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Vilka underbara bilder. Det ser verkligen ut som om ni hade det riktigt härligt. Sov gott!
Kram

Channal sa...

Det var en kanondag!

KRAM!!

dianasdrömmar sa...

Vilken härlig tur Anna, du är en sann livsnjutare :) kramis Diana

Lena - gott för själen sa...

Att upptäcka världen på en motorcykel är nåt speciellt! Man kommer liksom närmare.

Söderköping har jag varit i en gång. Så himla gullig stad.

Kram Lena

Mittgodastefinaste sa...

Vilken härlig tur! söderköping är verkligen jättemysigt, där brukar vi ocså stanna! (Fast inte med motorcykel, det var läääänge sen!)

Kram Jenny

Channal sa...

Jag försöker iallafall! Njuter av allt det vackra just nu!

KRAM!!

Channal sa...

Sörping är en jättegullig o trevlig stad!

Det jag tycker om bäst med att åka motorcykel det är att känna alla dofter och att man just kommer naturen närmare.

KRAM!!

Channal sa...

Ja, vi hade en mysig dag!

KRAM!!

Anonym sa...

Vad ni är duktiga på att hitta på saker. Det är så lätt att dagarna bara försvinner iväg.
Vilken tur att L är snäll och stannar när du knackar på honom så vi också får njuta av allt fint!
Kram Pia

Channal sa...

Klart att han stannar! Han är världens snällaste!

Idag blir det film o röj i garderoben!

KRAM!!

Husbilen Tuzzen sa...

Vilka härliga blåklint du fångat. De är så vackra!
Härligt med en tur. Vädret ser ut att ha varit bra också.
Söderköping är så mysigt. Åkte dit med båten förra sommaren. Då var vi den minsta båten i kanalen :-)

Kram Helén

Martina sa...

Härligt att bara aka iväg och ta dagen som den kommer! Fina ställen ni hittade!
Kramar

Channal sa...

Så du har åkt Göta kanal, kul!

KRAM!!

Channal sa...

Finns så många smultronställen!

KRAM!!

Mamma C sa...

Söderköping är en vacker liten stad. Så mysigt att bara ge sig iväg på hojen sådär.
Kram Mamma C

Channal sa...

Spontana road trips är lovely!

KRAM!!