lördag 7 juni 2014

En helt bedårande dag♥


Min fina fina rara roliga barndomsvän gifte sig igår på självaste Sveriges nationaldag!
Vädret kunde inte ha varit bättre... strålande sol och alldeles vindstilla.
Efter 23 år tillsammans och två stora vackra döttrar slog de till och blev man och hustru.
Jag fick vara bröllopsfotograf! Första gången för mig och hur kul och hedrande var inte det!


De gifte sig på "Titt ut" - författaren Carl Love Almqvist tuskulum... finare utsikt över Bråviken finns inte.

Beviset för kärleken ringen är...

Kärlek som Ni i era hjärtan bär


Champagneskål, bröllopsmiddag och mingel tillsammans med de närmaste på vackra Solliden i Kolmården.



Vårda dagens löften ömt då blir livet som Ni drömt!
All kärlek och lycka till er båda

Kärleksfull Kram till alla... Anna
(bilder fotad av mig)

20 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Vad fint att gifta sig efter så många år tillsammans. Vilka fina bilder då fått på det fina paret.
Kram helena

Channal sa...

Ja, det är vackert! Tror deras döttrar var lyckligast! Det är något speciellt att få se sina älskade föräldrar gifta sig!

KRAM!!

anettan sa...

Vad härligt att gifta sig efter så många år tillsammans. Det måste vara en riktigt positiv kick i livet. Helt ljuvliga bilder. Kram Anette

Unknown sa...

Bra jobbat, fotografen! Jag tyckte man såg precis vilken varm och kärleksfull dag de hade.

Channal sa...

Ja visst är det underbart!!

KRAM!!

Channal sa...

Tack! Vad gullig du är! Men det var inte så svårt... det var en underbar kärleksfull dag!

KRAM!!

Melody and M.E sa...

Så vackra foton du tagit! Och vilket fint brudpar! Det lyser kärlek och lycka om dem!
kram M.E

Home2tiny sa...

Ljuvliga bilder du tagit Anna. Det lyser kärlek o ömhet kring dem. Kramisar Tina

Channal sa...

Tack! Ja, Länge Leve Kärleken!

KRAM!!

Channal sa...

Tack!

Blev själv sugen på att få stå brud i röd klänning! =)

KRAM!!

mammaxtre sa...

Vilket bra val av fotograf!

Så härligt det är med kärleksbevis av detta slag. Par som håller ihop länge och som väljer att befästa kärleken med ett giftemål. Som den ogifta kvinna jag är( och förmodligen förblir) blir jag rörd av detta. Härligt!

Channal sa...

Visst är det ett härligt kärleksbevis! Jag blir också berörd! Lovar Lotta att en dag finner du kärleken! Du är en sån vacker och smart kvinna!

KRAM!!

Livskraft sa...

Underbart med bröllop. Vilken ära att få vara fotograf.
Kram

Mamma C sa...

Så fint och så många fina kort du tagit.
Kram mamma C

Channal sa...

Ja, det var riktigt kul! Lite pirrigt... men det blev 200 fina bilder =)

KRAM!!

Channal sa...

Tack! Allt var så fint och vackert...

KRAM!!

Husbilen Tuzzen sa...

Härligt att de äntligen slog till, efter alla dessa år. Länge leve kärleken.
Vackra foton du har tagit. Ett riktigt hedersuppdrag.
Kram Helén

Channal sa...

Tack! Ja, länge leve kärleken!

KRAM!!

Anonym sa...

Och det var jag som var den lyckliga kvinnan i rött! Vi är så glada att Anna fotade, hon kan trolla med bilder! Tack vännen!!!
Annika

Lena sa...

Oj vad roligt, och samtidigt läskigt kan jag tänka mig, att få det hedersuppdraget! Vilken häftig grej att gifta sig efter så många år tillsammans!

Kram Lena