torsdag 21 augusti 2014

Nadja Wedin ♥ Hemtex

Den 31 juli släppte Nadja Wedin en kollektion på Hemtex!
Som några kanske minns var jag glad att köpa hem lite innan mitt köpstopp... hmm!


Tycker så mycket om lampskärmen och den lilla ljuslyktan som jag har under trappan.
Hösten kom så plötsligt... känns urtrist efter en sån härlig och varm sommar.
Men då gör hennes ljuslykta mig glad tillsammans med Happy Lights nere i hallen.



Sommarens sista rosor gör sig fint i Finnsdottirs keramikvaser Pipanella. 
Vaserna är helt bedårande och varje vas är unik... sen har varje färg och storlek sin egen blomma.


Finnsdottir gör så mycket vackert... se HÄR!


Köpte även fina satinlakan, en stor rund bricka och en gardinlängd som jag ska ha till duk med Nadjas härliga mönster.

Du ska ha en skön torsdagskväll min kära läsare!

Kram till alla... Anna
(Bilder fotade av mig)

27 kommentarer:

Mamma C sa...

Mycket, mycket snyggt. ja snart är man hemma i hösten igen.
Kram mamma C

Channal sa...

Passa på och njut av sol o värme! Saknar det så mycket!!

KRAM!!

Bakom dörr nr. 11 sa...

Så mycket fint, och vilken tur du hade....att du hann shoppa innan köpstoppet, fniss ;)
Känns som hösten kom väldigt fort, men jag har inget emot det för jag tycker hösten är så
vacker men alla härliga färger.
Kram Pia

Channal sa...

Visst hade jag tur!!

Augusti får mer än gärna vara sommar för mig! Regn blåst o 14 grader kan jag vara utan! Sep. okt. vill jag ska vara friska. färgglada och vackra!

KRAM!!

Livskraft sa...

Mycket fina saker. Ja vad hände? Jag ville ju gå runt och mysa i mina fina klänningar långt in på hösten, inte frysa i dem;0).
Kram Karro

Channal sa...

Ogillas! Augusti brukar ju vara så varm o skön... buhu!!

KRAM!!

Anne-Marie sa...

Du skulle komma till Weed så skulle du inte ha några som helst problem med köpstopp.
Vi har alltid köpstopp. ;)
Vackra saker du visar.
Det börjar bli mörkare här också men vi har det fortfarande hett och torrt. Och brandrök.
Kram!!

Anonym sa...

Häftiga vaser från Finnsdottir, dem har jag missat helt.
Köpte mig den lilla ljuslyktan igår. Så himla fin! Mysigt med tända ljus nu när det börjar bli mörkare på kvällarna.
Hoppas du får en härlig helg!
Kram Pia
ps, tycker absolut vi måste försöka få till en dejt snart!

Husbilen Tuzzen sa...

Vilken färgexplosion! Och vaserna, ljuvliga!
Trevlig helg!
Kram Helén

HWIT BLOGG sa...

Härliga färger och blommor och vaserna är ljuvliga, dom ska jag kika efter!
Önskar dig en skön och rolig helg nu...
Varm kram,
Titti

anettan sa...

Mycket fint! Kram Anette

Channal sa...

Skulle vara nyttigt att bo så i ett år!! Men det är ju så lätt att nätshoppa :-) Fortfarande brandrök... obehagligt! Men sommarvärme gillar jag!

KRAM!!

Channal sa...

Visst är ljuslyktan fin! Blir ett så vackert sken. Klart vi måste få till en date! Är ju ett år sedan vi sågs!

KRAM!!

Channal sa...

Vaserna är jättesöta!
Tack detsamma :-)

KRAM!!

Channal sa...

Älskar färg! Visst är vaserna fina!

KRAM!!

Blommiga Rutan sa...

Hej Anna!
Haha, tur att du hann shoppa ordentligt innan köpstoppet!!!
Skämt åsido, väldig fina saker du köpt , måste nog ta en tur till Hemtex. Ja, visst är det kallt och tråkigt, men vi får inte ge upp hoppet, kanske kommer värmen tillbaka , förra året var det ju jätteskönt i september . Karolina gifte sig 21 september och då var det strålande sol och jättevarmt .

Kramar Anncathrine

Life´s Silverlining and I sa...

Passar perfekt hos dig! Väldigt snyggt matchat. Svårt att motstå då även om man har köpstopp hihi.kram kram Pernilla

dianasdrömmar sa...

Så mycket fint, passar perfekt hemma hos dig kram Diana

Channal sa...

Jag är säker på att värmen kommer åter! Vi ska på bröllop i september❤️

KRAM!!

Channal sa...

Jag får vara smart o pricka in rätt! Har gått bra hittills :-) tar nog september också! Ladda för shopping i november!! Haha!!

KRAM!!

Channal sa...

Hennes mönster kommer bli svenska klassiker precis som Josef Franks! Det är jag säker på! Hennes brickbord "Bugs" är så fina!

KRAM!!

åse sa...

Så mysigt du har det, supet snyggt. Visst kom hösten lite väl hastigt men nästa vecka är vi lovade brittsommar och jag håller tummarna för att det verkligen blir så. Kram Åse

Villa Ell sa...

Nä hösten kom allt för fort... Eller blåsten och regnet kom för
Fort för
Annars är hösten rätt mysig
Tycker jag! Min favvo tid med alla
Vackra färger runt oss...
Kram Sandra

Sammelsurium sa...

Hoppas hinna till Hemtex när jag är i Uppsala på genomresa. Annars får det bli en tripp till ngn grannstad i nästa vecka vill ha flera av hennes saker. Men vill känna på dem och inte köpa via nätet...

Channal sa...

Hej! Vad kul att se dig här! Det är en annan sak att få se och känna på det! Så mycket fint! Vimmerby borde ha ett litet Hemtex :-)

KRAM!!

Channal sa...

Hösten kan komma i slutet av september! Vi får hoppas på en solig färggrann höst! Hösten är vacker o mysig men INTE är! Själv är jag en vår- och sommarperson!

KRAM!!

Channal sa...

Tack!!
Ja, nu får vi hoppas på brittsommar! Håller alla tummar och tår!

KRAM!!