tisdag 25 november 2014

Anna's Diary...


Hej på er alla vackra själar!
Jag vill dela med mig av hur det såg ut hos mig idag klockan tre när jag gick hem från jobbet.
Happy Day! Vackert, tyst och stilla... 8-10 grader varmt.
Som sagt... idag har det varit ett fantastiskt väder med klarblå himmel.

 



Nu är jag i full gång med förberedelserna inför advent.
Vita hyacinter, tulpaner och amaryllisar... adventsljusstakar och stjärnor.
Adventskalender, glögg och pepparkakor.


Önskar dig en skön kväll!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig) 

16 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Oj oj så magiskt vackert. Det tar nästan andan ur en. Tänk att få bo så och se det varje dag.
Vilken lycka.
kram Helena

Channal sa...

Idag var det extra vackert efter en lång tid med bara grått o svart!

KRAM!!

Mamma C sa...

Ja, idag har solen lyst så fint. Men tyvärr har jag suttit inne på jobbet. Så vackra bilder från Bråviken.
Kram Mamma C

Channal sa...

Blå blå himmel och en vacker solnedgång!

KRAM!!

Blommiga Rutan sa...

Vilka fantastiska bilder!
Otroligt vackert, och en duktig fotograf!
En liten stund såg vi solen idag, mellan molnen .
Fin fortsättning på veckan
Kram Anncathrine

anettan sa...

Vilka härliga bilder. Jag skulle också kunna tänka mig lite sol och blå himmel. Kram Anette

Channal sa...

Tack! Här har vi haft strålande sol och klarblå himmel hela dagen.

KRAM!!

Channal sa...

Tack! Välbehövligt med SOL!!

KRAM!!

Paula´s Blogg sa...

Härliga bilder :)oj, vad det skulle vara bra med solen!
Här är det mörkt o mulet...det regnar också...Runt + 3 grader just nu!
Ha en härlig onsdag!

Kram

Anne-Marie sa...

Det är allt något speciellt att bo vid vatten.
Vilka färger!
Advent firar man ju inte i USA men jag kommer att ta fram min elektriska adventsljusstake nu till helgen.
Kram!!

Channal sa...

Tack! Idag jobbar jag till fem så då är det kolsvart när jag går hem.

KRAM!!

Channal sa...

Ni firar Thanksgiving imorgon och vi har adventsmys på söndag!

KRAM!!

Annika sa...

Äntligen lite sol!! Gud så härligt för er.
Ja, förbered advent. Underbart mysigt md advent och allt det varma och fina. Nej, advent firas inte här (jo i kyrkorna, men inte i hemmen). MEN vi har Tgiving imorrn, och sen pyntar alla som firar jul upp till den storhelgen. Härliga tider överallt nu!! Mer ljus åt folket!!
Dina bilder är sååå fina!!!
Kramar!!

Livskraft sa...

Andlöst vackert, har du tagit bilderna med mobilen?
Kram Karro

Channal sa...

JA!! Mer ljus åt folket! Idag grått GRÅTT men jag har fått upp en stjärna i sovrumsfönstret och en adventsljusstake i köket! Så mysigt!!

Ha det supermysigt och gott imorgon! KRAM!!

Channal sa...

Tack! Dessa bilder har jag tagit med min nya Canon 700D!

KRAM!!