torsdag 21 april 2016

Njuter av den underbara våren!



Hej alla vackra själar! 
Direkt efter jobbet åkte jag in till stan... går på akvarellkurs på torsdagarna.
Innan jag gick dit var jag bara tvungen att fotografera alla rosa blommor. 
Det har blivit en tradition och jag tröttnar aldrig på det.





Nu spirar det överallt... det är så bejakande.
Björkarna är ljusgröna och möblerna har ställts ut på balkongerna... ljuset är skirt.
Det ÄR vackert NU! Vill stoppa tiden... våren är i särklass den bästa årstiden.
Fågelkvitter, kaffe på farstutrappen, humlesurr, mjukglass, vitsippsbackar och solen i ögonen!


Ännu en dag som jag är otroligt nöjd med!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

12 kommentarer:

Unknown sa...

Vackra foton som alltid. Visst är det en underbar tid nu. Spritter av liv som ger glädje.
Kram och trevlig helg!
Maria

dianasdrömmar sa...

Vackert kram och härlig fredag/Diana

anettan sa...

Så vackert....Önskar dig en fin fredag. Kram Anette

Sallys hus sa...

Men OJ vad vackert!
Å vad långt allt kommit hos er...
här är inte alls så mycket utslaget än.
Härligt med helg nu!
kram katarina

Annika sa...

SÅ fint, ANNA. Ni ligger hyfsat lika oss trots allt, hyfsat, även om era vackraste blommor inte helt nått sin kulmen än. Vilket vår gjort. ÅÅÅ kärsbärsträden är som drömmar, såååå vackra. Mmmm....
NJUT av helgen!!
Kramar!

Mamma C sa...

Så himla vackert. Ha en fin helg.
Kram Mamma C

Channal sa...

Verkligen vacker! Njuter!

KRAM!!

Channal sa...

Tack! Härlig helg!

KRAM!!

Channal sa...

Tack! Trevlig helg!

KRAM!!

Channal sa...

Det går fort nu! Händer något varje dag i naturen. Titta ut så får du se!

KRAM!!

Channal sa...

Tack! Det är vackert nu! Precis som hos er på USAs ostkust.

KRAM!!

Channal sa...

Tack! Detsamma till dig!

KRAM!!