måndag 13 juni 2016

Idag har jag jobbat...

 ...men jag har bara tisdag och onsdag kvar. Sen blir det även sommarlov för mig.
Ja, kära vänner vilket underbart väder vi har... mer, mer vill ha ännu mer sommar!


Efter jobbet var jag i gott sällskap. 
Jag såg efter mitt lilla hjärta... hans mamma skulle gå till frissan.
Vill inte missa mina måndagar med Frank!



Frank är världens mysigaste och så lätt att ha. 
När vi låg i sängen konverserade vi faktiskt med varandra. Så underbart kul!
Han far omkring på golvet både på alla fyra och med sin läragåstol. Full rulle!


När Ida kom tillbaks var hon så fin i håret... det gnistrade om det. Vilket hårsvall.
På torsdag är det min tur att få gå dit... till frissan alltså. Vi har samma =)
Måste vara fin till på lördag för då ska Frank döpas.



Blev även ett besök hos mina föräldrar... tog en fika i syrenbersån och hjälpte dem handla hem lite matvaror.


Vallmo, prästkragar och blå lupiner. Vilken sommarkänsla!
Annars är det mycket fotboll på TV här hemma. Heja Heja Sverige! 1-1 Bra kämpat!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

12 kommentarer:

Mamma C sa...

Mysiga måndagar som du har. Kul när man kan börja konversera med de små hjärtana. Så fin hon blev i håret, vacker färg. Kul med fotbollen nu, och dom hade tur i dag.
Kram Mamma C

Channal sa...

Ja, så mysigt att ligga o småprata... det går fort med allt nu. Tack, håret blev verkligen jättefint! Visst hade Sverige tur! Spännande!

KRAM!!

Sweet Pea sa...

Lille sötis. Förstår att du inte vill missa dom måndagarna ;)
Tisdagskram Petra

Annika sa...

Ja dina måndagar är ju bara så härliga!!
Roligt med dop på lördag också.
OCH snart sommarlov!! SÅ härligt!
Kramar!

Channal sa...

Tack! Nä, de måndagarna vill jag inte missa :-)

KRAM!!

Channal sa...

Ska bli jättekul med dop och underbart skönt att bli ledig.

KRAM!!

Anonym sa...

Underbara, ljuvliga svenska sommarbilder. Prästkragar och blå lupiner,
för att inte tala om ursköna vallmon!

Den första bilden på din gullklimp är fascinerande. Såna ögon!!!

Ruth i Virginia

Channal sa...

Tack Ruth! Det är så vackert ute nu. Visst är han fascinerande =)

KRAM!!

Villa Ell sa...

Vad han växer den lille sötnosen...
skönt med sommarlov jag har några veckor kvar till semestern
Visst är det vackert med alla sommarblommor, slår en "köpe" bukett just nu ;-)
Kram Sandra

Channal sa...

Tack! Han är så mysig o go! Ängsblommor slår det mesta. Så vackert.

KRAM!!

Unknown sa...

Underbar liten kille. Det måste var så mysigt att gosa med honom.
Kram
Maria

Channal sa...

Tack! Världens bästa gosemys!

KRAM!!