måndag 8 augusti 2016

Två kalas på samma dag!

Idag är det ingen vanlig dag... för det är min Idas 27-årsdag!


Den firade vi som bäst med en liten grillunch hemma hos oss.
Tänk vad tiden går! Min lilla flicka är en vuxen kvinna, fru och mamma.
Och för första gången får Frank fira sin mammas födelsedag!





Grillad lammrostbiff, smörstekta kantareller, kantarellsås, sallad och klyftpotatis.



Så idag fick vi glädjas åt att fira min Ida... Älskar dig miljoner.

 

Det är verkligen ingen vanlig dag! Idag fick även lilla Inez fira sin mammas födelsedag för första gången.


Jenny och Ida fyller år på samma dag! Hipp Hurra för Jenny som fyller 29 år!
Där hemma bjöds det på födelsedagstårta och kaffe.



Idag har det verkligen varit en riktig kalasdag!


Nu ropar kudden mitt namn... nattinatti till dig min vän!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig med min Canon 700D och iPhone 6s )

10 kommentarer:

anettan sa...

God morgon säger jag. Grattis till flickorna en dag efter. Kram Anette

Unknown sa...

Vad roligt med en sådan kalasdag. Du har en fantastiskt fin dotter och ett underbart litet barnbarn.
Kram
Maria

Browneyedgirl sa...

Vilka härliga bilder :) Grattis till henne och hoppas hon fick en strålande dag :) Kram och ha en fin dag

Channal sa...

God eftermiddag! Tack!

KRAM!!

Channal sa...

Åh tack Maria!! KRAM!!

Channal sa...

Tack! Hoppas hon blev glad! KRAM!!

Mamma C sa...

Vilken kalas dag ni hade. Hoppas den blev toppenbra.
Kram mamma c

Channal sa...

Vi hade en bra dag igår! Idag stormar det kalla vindar... brrr.

KRAM!!

Anonym sa...

Det var ett rekorderligt firande, det måst´en säja !
Den där jordgubbs-blåbärstårtan - jisses så frestande.

Ruth i Virginia

Channal sa...

Eller hur! Det var en riktig kalasdag! Tårtan var jättegod!!

KRAM!!