torsdag 15 september 2016

En vacker och varm men sorglig dag

Mitt älskade Gamla Oxelösund. Mitt sommarparadis
Bjuder på några bilder...


Veckan innan midsommar träffade jag släkten för att ta farväl av min gamla faster.
Då hade jag inte räknat med att bara tre månader senare begrava en av mina kusiner.
Strax efter midsommarafton fick hon reda på att hon hade en hjärntumör... det gick fort.


 Idag tog vi farväl av Margot
FY F-N för cancer!!



Väldigt roligt att få träffa finaste Lina trots de sorgliga omständigheterna.




Kvällens soundtrack...



Var rädd om dem du älskar och allt ljus på dig min kära läsare!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

14 kommentarer:

Razzy sa...

Ja den där sjukdomen är förj-vlig, väldigt vackra bilder. Kram Eva

Anki sa...

Tänker på er. Kram Anki

Kakaobönan sa...

En riktigt jävla skitsjukdom är vad det är! Fuck cancer!!
Lika sorgligt varje gång man måste ta farväl av någon älskad och ännu sorgligare när det händer alldeles för tidigt i livet.
Många kramar Pia

Sallys hus sa...


Vad sorgligt.....man blir både arg och ledsen när man tänker på hur många den där fruktansvärda sjukdomen tar med sig....
Otroligt vackra bilder som alltid hos dig
Ta hand om er!
Kram Katarina

Husbilen Tuzzen sa...

Ja FUCK CANCER! Så himla sorgligt med två förluster så tätt inpå varndra.
Ta hand om dig!
Kram Helén

Mamma C sa...

Denna djävulska sjukdom som tar så många liv. Vackra bilder var det från Oxelösund. Ha en fin helg.
Kram mamma c

Channal sa...

KRAM❤️

Channal sa...

KRAM❤️

Channal sa...

KRAM❤️

Channal sa...

KRAM❤️

Channal sa...

KRAM❤️

Channal sa...

KRAM❤️

Från Glam till Damm sa...

Hej Anna,

Jag beklagar det sorgliga. Cancer...usch!

Sverige är så vackert!

Kramar,

Anneli

Blommiga Rutan sa...

Hej Anna!

Denna fruktansvärda sjukdom! Och så snabbt det kan gå, helt fruktansvärt.
Vackra bilder från Gamla Oxelösund, dit brukade vi segla varje år när vi hade segelbåt, många fina minnen därifrån, och från Västervik.

Kramar Anncathrine