lördag 26 november 2016

Väninnefrukost!

Hej kära vänner! Vad är lyx för dig? 
Dyra skor? Champagne? Långweekend i New York?


För mig finns det en annan sorts lyx... som att få se solen gå upp och sedan få sätta sig vid ett dignande frukostbord. 
Idag var vi fem väninnor som var hembjudna till Annika på frukost klockan nio. 

Nybakat bröd, flingor, vaniljyoghurt, färska bär, goda ostar, skinka, marmelad och fina teer.
Detta är lyx på hög nivå... så perfekt mysigt!



Efter att vi intagit en jättegod frukost blev det efterrätt... kaffe och en Mozartkula.
Jo, jag är barnsligt förtjust i Mozartkulor... gott!


Efter en trevlig frukost åkte jag och hämtade min mamma. 
På väg tillbaks stannade vi till vid butiken Vågskvalp. Lite adventsfint kom med hem.



Idag har solen lyst här hela dagen... en underbar dag!


Solnedgång från sovrumsfönstret... ha en skön lördagskväll!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Vilken skön och underbar trevlig lördag du har haft.
Kram Mamma C

Channal sa...

Ja, det hände många trevligheter igår. Skönt! Hoppas du också hade en fin lördag.

KRAM!!